Princípy ochrany súkromia na Prezdravie.sk

prispôsobujeme na mieru vám. Na základe vašeho chovania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumiem“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte tiež s využívaním cookies a predaním údajov o chovaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach

2 mesiace na vrátenie
Zákaznícky servis  [email protected] | +421 220 512 509
Menu
Informácie k situácii - koronavirus

Milí zákazníci,

 

aj keď situácia v súčasných dňoch nie je pre mnohých z vás jednoduchá, radi by sme vás informovali, že sme s vami. ♥ Expedícia vašich zásielok nie je súčasnou situáciou ovplyvnená.

 

V celej našej prevádzke spoločnosti Vivantis sme zaviedli hygienické a preventívne opatrenia, ktoré majú za cieľ ochrániť zdravie našich zamestnancov a súčasne eliminovať riziko prenosu infekcie. Všetky tieto opatrenia sme zavádzali včas, starostlivo a v súlade s nariadeniami vlády.

 

Chceli by sme vás zároveň ubezpečiť, že máme dostatok skladových zásob na obdobie minimálne 3 mesiacov, pričom skladové zásoby neustále dopĺňame.

 

Pre rýchle zodpovedanie vašich otázok sme zostavili zoznam aktuálne frekventovaných otázok a odpovedí.

 


Sme tu s vami a držíme palce.

Michal Špak
Generálny riaditeľ

 

Zoznam frekventovaných otázok:

 

Môžem balíček zaplatiť v hotovosti pri prevzatí?
Stále platí, že môžete, ale v aktuálnej situácii prosím využite prednostne niektorý z on-line spôsobov platby, teda platbu kartou alebo bankovým prevodom. Na základe nariadených opatrení odporúčame vykonať úhradu objednávky online, a to buď platobnou kartou, alebo bankovým prevodom.
Ďakujeme.
 

Aké hygienické opatrenia dodržujete pri preprave balíčkov?
V celej prevádzke spoločnosti sme zaviedli hygienické a preventívne opatrenia, ktoré majú za cieľ chrániť zdravie našich zamestnancov i zákazníkov. Snažíme sa tak eliminovať riziko prenosu infekcie. Všetky tieto opatrenia sme zavádzali včas, starostlivo a v súlade s nariadeniami vlády Slovenskej republiky.
 

Čo znamená, keď je dátum doručenia u vybraného produktu až za niekoľko dní?

Vzhľadom na aktuálnu situáciu je o niektoré položky väčší záujem než obvykle. Pri tovare, ktorý je aktuálne k nám na ceste od dodávateľa, je preto uvedený približný dátum doručenia až k vám. O presnom dátume doručenia budete informovaní e-mailom.

 

Kde je môj balík? Objednávka mi v sľúbenom termíne neprišla.
Veľmi sa ospravedlňujeme za komplikácie, ktoré sú spôsobené aktuálnou situáciou. Trasu vášho balíka sledujte, prosím, prostredníctvom odkazu (Tracking), ktorý sme vám poslali v e-maile o odoslaní objednávky. Naši operátori robia, čo môžu, ale pre dohľadanie aktuálneho stavu balíčka používajú rovnaké informácie, ktoré máte k dispozícii aj vy. Ďakujeme.
 

Môžem zmeniť miesto doručenia balíka?
Kontaktujte nás prosím na tel. +421 220 512 509 a pomôžeme vám.

 

Kedy dostanem tovar z objednávky, ktorý má dlhšiu dobu dodania?
Orientačný dátum doručenia nájdete priamo pri danom produkte v e-shope. O presnom dátume doručenia vás potom informujeme e-mailom hneď, ako nám ho dodávateľ upresní.
 

Ako môžem stornovať objednávku?
Napíšte nám na [email protected] a pomôžeme vám.

 

Kedy budú dostupné rúšky, dezinfekčné a antibakteriálne prípravky?
O tento tovar je v posledných týždňoch enormný záujem. Napriek tomu sa snažíme produkty neustále naskladňovať. Niektoré z nedostatkových položiek sú práve na ceste a dostupné by mali byť tento týždeň. Pri tovare, ktorý je aktuálne vypredaný, si prosím nastavte "Hlídáni produktu" a hneď ako bude vyhliadnutý produkt skladom, dáme vám vedieť prostredníctvom e-mailu. Sledovať nás môžete aj na sociálnych sieťach, kam budeme pravidelne pridávať dostupné novinky z tejto oblasti.
 

Potrebujem faktúru.
Napíšte nám prosím e-mail na [email protected] aj s vašimi fakturačnými údajmi.

 

Je možné si produkty objednať aj do zahraničia?
Áno, tovar je možné si objednať aj do ČR. Využite k tomu prosím priamo náš e-shop Prozdravi.cz. Ďakujeme.

dni
:
hodiny
:
minút
:
sekúnd