Knihy Dohoda s chorobou II. diel (Valerij Sinelnikov)

2017-06-22 14:36:26

Kniha je veľmi zaujímavá a veľmi pekne písaná. Pomohlo mi to v objasnenie a pochopenie ďalších zdravotných ťažkostí. Vlastne rozšírenie znalostí a nové nasmerovanie ako k sebe samotnej, tak k ďalšej možnosti, ako pomôcť ostatným.

2017-04-19 10:36:26

S knihami Liečebný kód a Dohoda s chorobou som veľmi spokojná, odpovedali mi na rad otázok, ktoré som si kládla a nepoznala na ne odpoveď. Slúži ako dobrý návod na zlepšenie zdravia.

2017-02-15 11:46:39

Ohľadom kníh Dohoda s chorobou I. a Dohoda s chorobou II. od autora Valerija Sinelnikov môžem povedať len to, že som ich prečítala jedným dychom. Sú tak skvelé, že sa k nim môžem priebežne vracať. Zapožičala som ich aj svojich známych, ktorá bola tiež čítaním nadšená.

2016-10-13 15:18:50

Knihy Dohoda s chorobou sama vlastným už dlhší čas. Obsah kníh je veľmi zaujímavý a vraciam sk nim.

2016-09-29 12:08:57

Bola som veľmi spokojná ako s rýchlosťou celej objednávky, tak aj s prístupom. Knihy od pána Sinelnikov Dohoda s chorobou I. diel a Dohoda s chorobou II. diel sa musia čítať veľmi pomaly, aby mala myseľ dostatok času vstrebať myšlienky z knihy a nechať ich dostatočne hlboko vsiaknuť. V knihách je veľa informácií, ktoré už človek niekde počul alebo čítal, ale ako sa hovorí - opakovanie je matka múdrosti. Veľmi sa mi páčili príklady z praxe, ktorých je kniha plná, a vďaka ktorým možno knihu a pohľad pána Sinelnikov lepšie pochopiť a porozumieť tomu, čo chce povedať. Po prečítaní je nutné si niektoré kapitoly znovu prečítať a odporúčam vyskúšať aj cvičenie, bez ktorých by kniha nemala zmysel. Akonáhle raz nadviažete kontakt s podvedomím a zistíte, ako to funguje, dozviete sa veľa zaujímavých informácií.

2016-09-05 14:37:01

S oboma publikáciami - Dohoda s chorobou I. a II. som veľmi spokojný, pomáhajú mi zorientovať sa v živote nielen po zdravotnej stránke, ale aj po stránke osobného rozvoja. O to viac ma zaráža, že nie sú k dostaniu vo veľkých kníhkupectvách, v niektorých je ani nemajú v systéme. Našťastie sú tu aj osvietené kníhkupectiev ako to vaše, kde sa dajú tieto z môjho pohľadu zásadný publikácia zohnať. S celým nákupom som spokojný, všetko klapalo ako po masle.

2015-01-06 10:09:01

Knihy Dohoda s chorobou som dávala ako darček dcére a sestre a veľmi sa páči! Ja tieto knihy mám už niekoľko rokov a stále do nich nahliadam pre cenné rady.

2014-09-12 15:03:57

Knihy Dohoda s chorobou sú veľmi zaujímavé.

2014-03-03 09:59:55

Knihy Dohoda s chorobou sa stali informačným zdrojom pre môj "osobný rast". V. Sinelnikov tak patrí do mojich ďalších obľúbených autorov: Michail Tombak, Edghart Tolle, Bruce Lipton, Jan Hnízdil, Colin Campbell, Břetislav Kavka, Martin Jelínek, Gato, Osho, Henri Monfort, Dana Hájková, Radim Ress, Zentrich a Janča a mnohí ďalší. .. Tí všetci tvoria moje osobné puzzle. Pán Sinelnikov na mňa zapôsobil svojimi knihami, ktoré som u vás zakúpil, na toľko, že som knihy tohto autora dokúpil všetky. Vplyv podvedomie na (nielen) zdravie mi bol už dlho známy, ale Sinelnikov ponúka spôsob, ako na sebe pracovať samostatne. Aj keď je to len jeden z mnohých pohľadov. Každopádne niektoré jeho tvrdenia mi nie celkom zapadajú do mojich puzzlí, pretože sa rozchádza od spoločných spätných väzieb iných autorov. Uznávam, že to môže byť spôsobené mojou nedostatočnou informovanosťou. Táto skutočnosť však pochádza z okrajových tém v knihách a neuberá nič z uceleného systému vnímanie "reality" a nádherne spája a dotvára poznatky iných, vyššie napísaných autorov.

2013-08-28 08:41:14

Všetky knihy V. Sinelnikov sú úžasné, veľmi nám pomohli na duchovnej ceste. Ďakujeme, že sme si u vás mohli kúpiť viac kusov Dohody s chorobou, rozdávame je pre radosť i poučením svojim známym naladeným na rovnakú vlnu:-). Po prečítaní (resp. po opakovanom prečítaní, preštudovanie a pochopenie) žijeme všetci nový život:-)!