Knihy Dukanova diéta vo 350 receptoch (Dr. Pierre Dukan)

2017-07-10 14:24:41

Rozhodla som sa držať Dukanovu diétu, tak som si okrem jeho základné knihy kúpila u vás jeho knihu s receptami, aby som mala motiváciu pre varenie. Je to úžasná pomoc pri zostavovaní jedálnička, ale čo viac, nikdy by som neverila, že pri tejto diéte môžem upiecť aj múčnik. Recepty sú realizovateľné, niektoré si prispôsobím, ale kniha je veľkým pomocníkom. Kilá idú dole, hlad nie je a ja mám radosť, že okolie žasne. Dobrý nápad s kuchárkou. Vďaka.

2017-04-20 07:51:18

Knihu Dukanova diéta som si zakúpila, aby som mala nejaké recepty. Diétu zatiaľ držím, vyhovuje mi, kilá idú dole a to je pre mňa dôležité. Naozaj to funguje.

2016-10-25 14:04:36

S knihou Dukanova diéta vo 350 receptoch spokojnosť nadovšetko. Za mesiac som mala 10 kg dole, všetkým odporúčam.

2016-10-07 08:38:17

Z Vášho obchodu som si zakúpila knihu Dukanova diéta vo 350 receptoch. S touto knihou som veľmi spokojná. Čerpám z nej inšpirácie pre môj nový (zdravší) životný štýl. A to veľmi úspešne. Som veľmi rada, že Váš internetový obchod mi to umožnil. Zvažujem kúpu ďalších produktov.

2016-10-06 13:27:57

S Dukanova diéta mám veľmi dobrú skúsenosť. Len si myslím, že je určená hlavne pre naozaj veľa obéznych ľudí. Musí sa tiež s ňou dosť opatrne nakladať, pretože je naozaj v prvej aj v druhej fáze dosť náročná pre organizmus.

2014-07-23 08:01:48

S Dukanova diéta som veľmi spokojná. Prišla som na ňu náhodou a dnes mám po 2 mesiacoch o 8 kg menej. Je to po mojich skúsenostiach prvej úprava jedálnička, ktorý mi vyhovuje, nemám hlad a môžem aj varianty sladkého, ktoré mám rada. Mám obe knihy, prvý má skvelé recepty a táto rozšírená zase výborne popisuje, čo s diétou vlastne robiť vo všetkých smeroch. Takže na záver, veľká spokojnosť.

2014-04-16 09:59:50

Knihu Dukanova diéta v 350 receptoch som si kúpila, aby som mohla pokračovať v diéte. Aj vďaka knihe už od 6. 1. sa má váha znížila o 20 kg. Odporúčam všetkým, kto drží Dukanovu diétu.

2014-04-08 10:22:23

Dukanova diéta v 350 receptoch a OBEZIN je bezva kombinácia, schudla som zatiaľ 8 kg.

2014-02-26 09:52:39

V knihe Dukanova diéta sa nájdu aj recepty plne nahrádzajúce niektoré jedlá, ktoré mám rada, ale originálne suroviny nie sú pri diéte vhodné. Vďaka šikovným receptom si môžem dopriať jedlo, ktoré mi chutí, mám ho rada a pritom zachovám diétu. Pri súčasnom užívaní XLtoS Medical Blokovanie kalórií zo sacharidov aj XLtoS Medical Viazanie kalórií z tukov (Užívam podľa toho, ktorý druh jedla sa chystám jesť - nedokážem si totiž odpustiť ovocie, cestoviny a cereálie, ktoré ale obsahujú veľa sacharidov) je diéta veľmi efektívny a funguje naozaj veľa rýchlo. Vďaka Dukanova diéta pripravujem skutočné a chutné jedlo, žiadny prášok.

2014-02-18 08:51:38

Dukanova diéta je prehľadná.