Knihy Harmónia zdravie, krásy a vitality (Mgr. Antónia Mačingová)

2016-09-27 09:04:59

po knižkách Schudnite raz a navždy a Harmónia zdravie, krásy a vitality som túžila celý život, lebo ma naučili správnemu stravovanie. Nechcem sa už nikdy vrátiť, ku knedliam s kapustou a bravčovým mäsom.

2014-07-25 07:41:10

Knihu Harmónia zdravia, krásy a vitality som obstarala so zámerom využiť receptov na vyváženú stravu. Mám skúsenosti s prvým dielom. Kniha splnila očakávania, som spokojná, a rady obsiahnuté v knihe s radosťou využívam.

2014-06-26 09:19:27

Som nadšená pani Antónia Mačingová! Už tretí mesiac sa podľa nej stravujeme, nikdy už nebudeme inak. Je to veľmi múdra pani! Manželovi sa po mesiaci zrovnal krvný obraz, cukor a kyselina močová sa dostali do normy. Keď som porovnávala minuloročné a tohtoročné rozbory krvi, neverila som vlastným očiam! Dcére sa zrovnal tlak. Ubúdajú na váhe. Knihy pani Mačingová by som odporučila všetkým ľuďom so zdravotnými problémami! Je fakt, že by prišli o prácu všetci výživoví poradcovia, výrobcovia potravinových doplnkov, aj lekári! Ona by mala vystupovať v TV reláciách! Jej očistná dvacetosmička je naozajstný zázrak! Bolo by potrebné vydávať jej knihy, lacno je predávať, aby na ne dosiahli všetci! Všetky knihy tejto autorky by som odporučila všetkým ľuďom! Na vašu otázku odpovedám, s knihou Harmónia zdravia, krásy a vitality som nadmieru spokojná! Odporúčam všetkým ľuďom!

2014-05-05 10:21:12

Knihu Harmónia zdravie a stravovanie a očistu podľa nej by som odporučila všetkým, ktorí sú aj mierne pri tele. Pani Mgr. Mačingová by mala mať program v televízii. Jej metóda očisty tela a straty tuku je jedinečná! Predtým som vyskúšala všetky diéty a nakoniec som v dôsledku toho skončila obalená tukom! Aj to pani Antonia vo svojich knihách vysvetlila. Verím, že sa konečne všetkého letami nazbieraného tuku zbavím! Knihy Mgr. Mačingová kupujem preto, že jej metóda očisty a straty tuku je nenásilná, prirodzená a zmení človeku stravovacie návyky navždy. Dozvedela som sa o nich náhodou, keď som po troch rokoch stretla známu, ktorá keby ma neoslovila, by som pokojne minula. Bol to iný človek! Z plnoštíhle holčiny, bola štíhla! Okamžite som kúpila titul Schudnite raz a navždy a druhý deň začala stravovanie "podľa Mačingová". Jedla bola chutná, tak sa ku mne pridal aj manžel. Dnes začíname druhú dvacetosmičku. Manžel športuje, má o 7 kg tuku menej, ja len chodím na dlhšie prechádzky, mám o 5 kg tuku menej. Cítime sa skvele, už vieme, že sa k pôvodnému stravovanie nevrátime! Všetky diéty, ktoré som držala celý život mi boli k ničomu, naopak mi pridali na tukových zásobách! Pani Mgr. Mačingová, ďakujem vám! Vaše knihy majú obrovský význam!

2014-04-08 11:55:16

Kniha Harmónia zdravia, krásy a vitality obsahuje výborné, rýchle a ľahké zeleninové recepty. Doporučuju všetkým, ktorí sa chcú stravovať doma rýchlo, zdravo, ale aj vcelku lacno.

2014-02-04 08:23:18