Knihy Ja riadim (Ing. Zdeňka Jordánová)

2014-09-22 09:07:01

S knihami Cesta stáročiami , Spratek aneb "Bude to podľa mňa" , Súvislosti , Poznaj svoj cieľ , Ja riadim , Moje peniaze a Láska som veľmi spokojná. Niektoré knihy som darovala práve pre obohatenie a vlastné náhľad do samého seba. Autorka výstižne opisuje, na čo sme už treba sami prišli, a potrebujeme to len pripomenúť, dáva veci do logických súvislostí. Jej knihy by mal mať v knižnici každý.

2013-01-28 13:10:29

Knižky Spratek , Poznaj svoj cieľ a Ja riadim sú skvelé, každému odporúčam:-)

2012-10-30 00:00:00

Dobrý deň, ďakujem za otázku, knihy, ktoré som si od Vás kúpila mňa urobili veľkú radosť, mala som predstavu, čo si kupujem, ale predčilo to moje očakávania. Knihy Kontext , Poznaj svoj ​​cieľ , Ja riadim mi obohatili život, veľa vecí som si uvedomila. Myslím, že vďaka nim žijem intenzívnejšie, lepšie. Snažím sa byť každým dňom lepším človekom a mať taký aj svoj život. Z týchto cenných pokladov som získala hŕbu inšpirácie, chuti, sily, lásky ... získala som sama seba, veľa sa mi zmenil život, žijem proste krásne: o))). A môj vnútorný pokoj má vplyv na okolie, takže to pomáha nielen mňa, ale všetkým okolo. Ďakujem.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý deň, ďakujem za Váš e-mail. Všetky knižky od Zdenky Jordanov, ktoré som si u Vás objednala ( Kontext , Ja riadim , Poznaj svoj ​​cieľ ) sú veľmi zaujímavé, krásne, poučné. Všetkým je môžem len a len ODPORUČIT: o)

2012-10-30 00:00:00

Knihy Ja riadim , Láska , Moje peniaze , Muž alebo žena? , Súvislosti a Cesta stáročiami sú veľmi dobré, môžem ich všetkým vrelo odporučiť. Som veľmi spokojná.

2009-11-01 00:00:00

Kniha " Ja šoférujem "bola s nadšením prečítaná nielen v našej rodine ale teraz putuje medzi priateľmi - rovnako, ako ostatné knižky pani Jordanov. Cytosan Inovum - absolútne špičkový výrobok, úspešne som ním zlikvidovala úpornej klimakterické problémy typu návaly horúčavy, nervozitu, búšenie srdca a nespavosť. Vďaka tomu, že už nesmiem používať akékoľvek umelé hormonálne lieky, skúšam všemožné prírodné prípravky a Cytosan zabral najrýchlejšie a najefektívnejšie. Mimo to, k môjmu veľkému prekvapeniu, som už po 14 dennej intenzívnej kúre cítila príliv energie a úbytok vyčerpanosti. K dokonalej detoxikáciu organizmu je však potrebný tak 2-3 balenia Cytosanu. Rozhodne Cytosan môžem odporučiť. Konská masť chladivá - výborné skúsenosti s ňou máme na opuchy nôh a kĺbov. Rýchla, účinná. Jonášova kuchárka pre zdravie - zaujímavá inšpirácia, ako inak (zdravšie) variť - zakúpila som ju ako darček pre svokru.