Knihy Jedlo ako životný štýl II. (Ing. Petr Havlíček, Petra Lamschová)

2014-02-05 09:38:19

Proenzi Comfort som kúpila pre manželovu mamičku, užíva ho už dlhé roky, vyskúšala aj iné prípravky, ale vždy sa vrátila k tejto značke. RAKYTNÍČEK multivitamínové pastilky užíva preventívne má 12 ročná dcéra, chutí jej. Sirup z agáve - Som veľmi spokojná s jeho neutrálny chuťou, používam ho skoro do všetkého. Od novembra som z dôvodu obmedzenia nadváhy pod kontrolou dietologičky prešla na zdravú výživu (zatiaľ sa učím, ale už mám aj výsledky), preto som si tiež zaobstarali knihu p. Havlíčka Jedlo ako životné sty , Ktorú síce zatiaľ nevyužívam plne, ale dúfam, že bude mojím pomocníkom pre udržanie mojej váhy aj v ďalších rokoch.

2014-01-23 07:54:33

V knihe Jedlo ako životný štýl sú zaujímavé odpovede na otázky ohľadom zdravého životného štýlu. Super recepty a nápady.

2013-06-07 14:56:24

V knihách Veľký diétny plán aneb 12 jedálničkov na celý rok , Pekne česky hravo a zdravo aneb česká klasika v zdravom kabátiku , Jedlo ako životný štýl a Jedlo ako životný štýl II. sú výborné recepty, často ich používam, som veľmi spokojná.

2013-01-28 11:09:41

Jedlo ako životný štýl - výborné recepty aj rady, ako správne, kedy a čo, jesť. Veľmi výborná kniha, objednala som hneď aj druhý diel. V knihe nájdete odpovede na 100 častých otázok ohľadom chudnutia. Odpovede mi veľmi pomohli, uvedomila som si, čo vlastne robím zle. A k tomu úžasné recepty na výborná, ale pritom zdravé jedlá, ktorá si ľahko pripravíte z bežných surovín. Odporúčam všetkým, čo chcú schudnúť, majú pohyb a len nevedia, ako správne jesť. S touto knižkou to ide naozaj ľahšie :)

2012-10-30 00:00:00

Áno, s knihou Jedlo ako životný štýl som spokojná, je tam veľa zdravých receptov, ktoré sú aj rýchlo uvariť, a chutia aj deťom.

2012-10-30 00:00:00

Knižka Jedlo ako životný štýl je super.

2009-11-01 00:00:00

Dobrý večer, s literatúrou som spokojná veľmi - Jedlo ako životný štýl , Vyzliekol som biely plášť , Ako sa starať o zdravie dieťaťa. Kávičku ašvaganda som skúšala zatiaľ raz, ale nebolo zlé. Neľutujem, že som nakúpila.