Knihy Liečebný kód (Alexander Loyd, PhD., Ben Johnson)

2017-04-19 10:36:03

S knihami Liečebný kód a Dohoda s chorobou som veľmi spokojná, odpovedali mi na rad otázok, ktoré som si kládla a nepoznala na ne odpoveď. Slúži ako dobrý návod na zlepšenie zdravia.

2016-10-05 10:16:45

Kniha Liečebný kód - je to naozaj výborné ponaučenie, obvzlášť čo sa týka stresu a jeho následkov. Samotné cvičenie má zrejme korene v joge. Pamätám sa na podobné cviky, ktoré sa nazývali mudry. Pozriem sa niekedy do análov, ktoré musím však vyhrabati. Hatajógu som kedysi prevádzkoval dvadsať rokov. Teraz sa vraciam viac menej k relaxacím a meditáciám. Loyd mi celkom dobre zapadá do môjho režimu. Bicykel a záhrada vyvažujú teraz na jar pracovnú činnosť. Začína rast medvedí cesnak a žihľavy. Som síce v penzii ale firmu som ešte nezavesil na klinec, preto musím niečo robiť pre svoju kondíciu a v tom je mi Loyd pomáha.

2014-10-10 12:16:18

Kniha Liečebný kód je fantastická, preto som ju znova objednala ako darček pre svojich známych :)

2014-08-27 08:02:25

Knižka Liečebný kód je výborná a to, čo sa tam píše, funguje. Odporúčal by som všetkým si tú knižku prečítať.

2014-07-07 08:32:53

Kniha Liečebný kód ma moc nadchla, už pomáha aj u kamarátky. Veľmi sa teším na seminár dr. Loyd v Prahe, na ktorý som sa prihlásila vďaka vášmu odkazu v knihe. Ďakujem vám.

2014-03-31 09:29:54

Zatiaľ vám môžem poskytnúť túto informáciu - veľmi skoro sa mi po začiatku cvičenia "Liečebného kódu" upravil spánok. Dlhodobo som mala problém so spaním. Už som chcela vyhľadať pomoc, "Centrum pre poruchy spánku". Dnes spím celú noc, a keď sa prebudím, zase zaspím. Niekedy sa v noci prebudím a cítim, že budem horšie zaspávať, tak si v posteli, poležiačky, zacvičím kódy a zaspím. Naozaj to funguje. Verím, že sa dostavia aj ďalšie výsledky, ale napríklad za dlhšiu dobu.

2013-11-06 10:38:15

Keďže sa mi kniha od A. Loyd Liečebný kód veľmi páčila, tak som si potom u vás objednala ešte 4 výtlačky pre svojich priateľov.

2013-11-01 10:33:45

Kniha Liečebný kód bola veľmi zaujímavá. Myšlienky, ktoré sú popísané a následne uvedené na príklade sú samozrejmosťou každého dňa. Niekedy si musíme kúpiť knihu za 250 Sk, aby sme sa zamysleli, ako sme sebeckí k svojmu zdraviu. V mojom prípade muselo dôjsť k vyčerpaniu organizmu a hospitalizáciu v nemocnici, aby som pribrzdila. Zdravie je najdôležitejšie !!! Kniha Liečebný kód ma naučila, ako s láskou o svoje zdravie starať.

2013-10-21 11:12:23

Kniha Liečebný kód ma zaujala skôr zo zvedavosti, ale praktizovanie postupu liečenia je jednoduché a naozaj funguje. Ako u všetkých typov liečenia však človek nesmie zabúdať na jednu vec, a to, že uzdraviť sa, znamená tiež urobiť sa lepším človekom, pretože choroba vždy poukazuje na to, že niekde vo svojom živote robíme chybu. Takže uzdravenie môže byť trvalé jedine, keď sa odstráni aj príčina choroby. Autori uvádzajú, že príčinou všetkých chorôb je stres, ale v tom by som si s nimi dovolila nesúhlasiť. Snaží sa všetko vedecky vysvetliť a potvrdiť, podľa mňa až príliš. Veľa vecí totiž existuje a vedecky sa potvrdiť nedá. Tiež viem, že tu na svete nie som prvýkrát a veľa problémov si človek nazbiera v minulých životech- aj niektoré príčiny chorôb. Súhlasím s nimi ale v tom, že ak človek žije a koná v láske, je na najlepšej ceste k tomu úplne sa uzdraviť. A liečebné kódy k tomu môžu naozaj veľa pomôcť. Jednoduché veci bývajú častokrát tie najúčinnejšie.