Knihy Mojim marodům (MUDr. Jan Hnízdil)

2017-11-23 14:30:16

V knihe Mojím marodům sú mnohé veľmi zaujímavé úvahy iste skúseného lekára. Pamätám si skôr tzv. Rodinné lekárov, ktorí neliečili len prášky, ale rodinu poznali dobre. Pomocou týchto znalostí mohli pôsobiť na psychyku liečenej osoby. Myslím, že táto metóda bola účinná a je dobre s ňou zoznámiť hlavne mladšiu generáciu. O to sa táto kniha snaží a uvádza aj dosť v praxi uskutočnených príkladov. S knihou som spokojný, mimo poučenie je písaná aj veľmi čítavým slohom. Jednoznačne možno podľa mňa označiť knihu za úspešnú. Čitateľ sa tu poučí aj pobaví.

2016-10-18 14:13:58

Knihu Mojím marodům som prečítala jedným dychom. Sú to síce vybrané články, ktoré sú tiež aj v inej knihe, ale prinieslo mi to iný pohľad na to, ako sa mám starať o svoje zdravie. Len tak ďalej.

2016-10-05 12:51:43

Kniha od MUDR. Jana Hnízdil (všetky) je studnica názorov z praxe. Je to zvláštne pohľad na ČLOVEKA a medicínu. Tieto informácie vám žiadny z obvoďáků nepovie. Asi nevedia alebo len zarábajú. Človek sa v medicíne zaujme stráca.
A teraz jedno sebecké želania: Viac "Hnízdil".

2014-06-17 07:17:40

Knihy Mojím marodům a Super potraviny ma veľmi zaujali.

2014-05-09 13:00:46

S vašou službou som spokojná. Využila som ju ešte len prvýkrát a určite nie naposledy.

2014-03-31 11:10:06

Knihu od MUDr. Hniezdila Mojím marodům som prečítala jedným dychom.

2014-01-17 09:04:18

Knihu "Mojím marodům" som prečítala jedným dychom a jeden kúsok som venovala ako vianočný darček a podľa statusov obdarovaného na FB padol taktiež na úrodnú pôdu a rozšíril obzory ďalším ľuďom. Som veľkou obdivovateľkou MUDr. Jana Hnízdil a šíriť jeho poznatky a postoje mi príde ako zmysluplne investovaná energia. Príliš veľa sa oddávame lekárom a spoliehame na ich "diagnózy". MUDr. Jan Hnízdil sa nebojí poukázať na to, že sme často len body v trhovom mechanizme ai diagnóza môže byť jednoduchým biznisom. Vážim si ho ako človeka a skláňam pred jeho odvahou. Určite odporúčam prečítať predovšetkým všetkým pacientom, ktorí sú liečení, ale vyliečenie neprichádza:-) Odporúčam odporúčať:-)

2013-12-17 08:36:46

Bio Mladý jačmeň prášok užíva dcéra, ktorá má bábätko a dojčia a ja osobne (aktívny päťdesiatničky). Obe máme subjektívne veľmi dobrý pocit. Sme zdravé, vyhýbajú sa nám prechladnutia a choroby. Bio Karité balzam Atopikderm používa dcéra pre 5 mesačného syna na atopický ekzém. Strieda ho s výrobkami Bioderma a je v porovnateľnej a dobrej kvalite. V našom prípade ekzém nezmizne, ale lepšie sa po použití masti. So súhlasom detskej lekárky teraz začínajú pridávať malé množstvo Bio jačmeňa do príkrmov pre malého. Kniha Mojím marodům je skvelá a splnila moje očakávania. Som priaznivcom názorov MUDr. Hniezdila a prístupu k zdraviu, takže opäť spokojnosť.

2013-11-14 12:20:05

Asi vás prekvapím, ale knihy Čo s doktorom a Mojím marodům mi odporučila lekárka na pľúcnom oddelení v Litomyšli. Nie som zrovna priaznivcom takej literatúry. Ale bolo na mňa už na prvý pohľad vidieť, ako ma trápia psychické problémy az hlavne to bol dôvod všetkých mojich chorôb v posledných rokoch. Okrem iného práve aj preto som skončila pri výbornej doktorky na pľúcnym, ale aj inde. Tieto dve knižky - hlavne Mojím marodům od MUDr. Jana Hnízdil - ma presvedčili o tom, že je to tak a musím riešiť sama seba od základu, čo v 54 rokoch nie je vôbec jednoduché. Som na začiatku a vami dodané knižky mi moc pomohli pochopiť, že nielen materiálne hodnoty sú v živote dôležité. Vďaka za ne.

2013-09-24 08:05:29

Knižky - Ako liečiť chorobu šialené medicíny , Bolesti chrbta: mýty a realita a Mojím marodům som s veľkým záujmom čítala a bola som veľmi spokojná. Kupovala som ich pre svojich rodičov ako darček. Tiež sa im knižky moc páčili. Od MUDr. J. Hniezdila som čítala niekoľko článkov a videla o ňom reláciu v televízii, tak som sa snažila zohnať aj knihy, ktoré vydal. Odporúčam je na prečítanie aj svojim známym.