Knihy Poznaj svoj cieľ (Ing. Zdeňka Jordánová)

2014-09-22 09:06:47

S knihami Cesta stáročiami , Spratek aneb "Bude to podľa mňa" , Súvislosti , Poznaj svoj cieľ , Ja riadim , Moje peniaze a Láska som veľmi spokojná. Niektoré knihy som darovala práve pre obohatenie a vlastné náhľad do samého seba. Autorka výstižne opisuje, na čo sme už treba sami prišli, a potrebujeme to len pripomenúť, dáva veci do logických súvislostí. Jej knihy by mal mať v knižnici každý.

2014-08-26 15:14:27

Kniha Poznaj svoj cieľ je úžasná a jedinečná, otvorila mi brány k môjmu veľkému cieľu a videla som sama seba v každej kapitole. Vrelo odporúčam všetkým ostatným, určite stojí za to a verím, že pomôže obrátiť život aj ďalším lidičkám, ktorí cítia svoju lepšiu budúcnosť v nedohľadne. Autorka vystihuje reálny život so všetkým, výstižne a pravdivo. Stačí sa len spolu s ňou do knihy začítať a bude vám všetko na 100% jasné. Určite odporúčam au mňa veľká spokojnosť !!!

2014-05-20 09:52:00

S knihami Poznaj svoj cieľ a Láska som veľmi spokojná.

2013-01-28 13:09:34

Knižky Spratek , Poznaj svoj cieľ a Ja riadim sú skvelé, každému odporúčam:-)

2012-12-17 13:03:14

Poznaj svoj cieľ je úžasná kniha, ktorá sa číta sama. Kupovala som ju ako darček a som si istá, že dotyčnému úplne zmení pohľad na svet. Knižka je o tom, ako byť sám sebou a žiť svoj vlastný život. Naozaj mi moc pomohla v ťažkom období môjho života.

2012-12-05 08:03:14

2012-10-30 00:00:00

So všetkými Vami poslanými produkty som veľmi spokojná. Zvlášť potom všetkým mladým a študujúcim odporúčam PM Elixír na posilnenie pamäti a knihu Poznaj svoj cieľ .

2012-10-30 00:00:00

Dobrý deň, ďakujem za otázku, knihy, ktoré som si od Vás kúpila mňa urobili veľkú radosť, mala som predstavu, čo si kupujem, ale predčilo to moje očakávania. Knihy Kontext , Poznaj svoj ​​cieľ , Ja riadim mi obohatili život, veľa vecí som si uvedomila. Myslím, že vďaka nim žijem intenzívnejšie, lepšie. Snažím sa byť každým dňom lepším človekom a mať taký aj svoj život. Z týchto cenných pokladov som získala hŕbu inšpirácie, chuti, sily, lásky ... získala som sama seba, veľa sa mi zmenil život, žijem proste krásne: o))). A môj vnútorný pokoj má vplyv na okolie, takže to pomáha nielen mňa, ale všetkým okolo. Ďakujem.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý deň, ďakujem za Váš e-mail. Všetky knižky od Zdenky Jordanov, ktoré som si u Vás objednala ( Kontext , Ja riadim , Poznaj svoj ​​cieľ ) sú veľmi zaujímavé, krásne, poučné. Všetkým je môžem len a len ODPORUČIT: o)