Knihy Radosť z jedla (MUDr. V. Strnadelová, J. Zerzán) + DVD

2017-11-23 11:37:26

Radosť z jedla je skvelá kniha aj s prvým dielom radosť zo zdravých detí. Nový spôsob stravovania mi veľmi vyhovuje a zbavila som sa niekoľkých zdravotných ťažkostí.

2017-06-19 12:45:09

Zakúpila som u vás knihu Radosť z jedla. Od MUDr. Strnadelové a J. Zerzán mám už 2. knihu. Prvý nesie názov Radosť zo zdravých detí. Každému, kto rieši zdravie, obezitu a zdravý životný štýl, vrelo odporúčam. Knihy som si zakúpila po absolvovaní 4 denného kurzu vo Františkových Lázních, ktorý organizujú (asi každoročne) obaja autori. Dočítate sa tu okrem iného, ​​ako liečiť rôzne choroby a hlavne bez antibiotík.

2016-10-13 10:08:05

Čo sa týka kníh Ako prežiť dobu jedovú? , Stručná celozrnná BIO kuchárka , Radosť z jedla a Babské rady profesorky Strunecká - Získala som veľa podnetných a zaujímavých informácií, o ktorých sa bežne nedozviete. Tiež som knihy požičala svojim dcéram, dúfam, že na ich základe nebudú svojim deťom kupovať rôzne nezdravé produkty. Na ich základe si tiež kladiem otázku, ako to bude vyzerať so zdravím terajší mladej generácie, keď konzumujú toľko chemicky upravených jedál. Čo si ľudia dávajú v supermarketoch do košíkov, nestačím sa čudovať. Mnohé z nich som ešte nekúpila a po prečítaní týchto kníh si viac dávam pozor na to, čo kupujem. Ešte raz ďakujem za zásielku a určite si v budúcnosti niečo objednám.

2014-07-29 10:08:41

S knihou Radosť z jedla som spokojná! Rozhodne odporúčam všetkým, ktorí majú hlbší záujem o makrobiotickú stravu. Perfektne vysvetlené základné otázky PREČO. Ako dobrý poradca pri domácom liečení rôznych chorôb. Ďakujem za túto literatúru.

2014-03-20 10:30:15

Kniha Radosť z jedla je pekne a prehľadne napísaná kniha. Je to biblie do každej domácnosti. Odporúčam ju všetkým, ktorí o ňu majú záujem. Kniha obstála na jednotku.

2014-01-06 13:40:58

Tip na knihu Radosť z jedla som dostala od svojho známeho, ktorý si zakladá na zdravom životnom štýle. Bola som rada, keď som knihu získala. Po zoznámení sa s jej obsahom a zhliadnutí CD, ktoré je prakticky návodné a dokresľujúcich text v knihe, považujem tento titul za veľmi prínosný. Poskytol mne rad podnetov k spôsobu stravovania a pohľadu na jednotlivé zložky nášho života. Súčasne sa ku knihe opakovane vraciam a hľadám v nej pomoc napr. pri prekonávaní dlhotrvajúcej virózy horných aj dolných dýchacích ciest. Nedám dopustiť na zázvor, zemiakové obklady a predpismi na rôzne nápoje, najmä sladký zeleninový.

2013-09-16 10:23:49

Nočný krém s rakytníkovým olejom a Dermorevital sú výborné. V knihe Radosť z jedla sú zaujímavé poznatky, snažím sa ich uplatniť. Ryžový nápoj je výborný pre každodenné využitie.

2013-02-18 08:51:56

Dobrý deň, kniha Radosť z jedla je veľmi zaujímavá a poučná.

2013-02-11 08:06:01

Dobrý deň, s produktmi, ktoré som si zakúpila u Vás, som veľmi spokojná. Kniha aj DVD Radosť z jedla je výborná - odporučila by som každému - jasne a zrozumiteľne napísaná, krásny návod na zdravé varenie. Chlamydil tiež výborný pre zdravie aj ako prevencia v zimnom období.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý deň, kniha Radosť z jedla je výborná. Je to nový náhľad na prípravu a konzumáciu jedla s maximálnym využitím živín. Zatiaľ sa stále zoznamujeme s textom, učíme sa porozumieť všetkým súvislostiam a hlavne sa učíme variť. Syn má problémy so slezinou a ja som prekonala mononukleózu, takže pečeňová diéta. Po jedle z tejto knihy je nám ľahko a pritom sa cítime byť nasýtení hoci len z taniera polievky. Odporúčam všetkým knihu aj trpezlivosť pri varení.