Knihy Sám sebe doktorom (Jiří Cingroš)

2017-07-19 09:49:43

S knihou Sám sebe doktorom som veľmi spokojný a verím, že väčšina rád by mnohým ľuďom uľahčila jednoduchým spôsobom život.

2016-11-07 09:20:27

Áno, som so všetkými tromi knižkami - bez plášťa , Aktívne proti rakovine a Sám sebe doktorom veľmi spokojná. Objednala som ich na základe ďalšej mojej životnej skúšky, kedy ma po ôsmich rokoch po rakovine štítnej žľazy tento rok v máji postihla ďalšia rakovina - tentoraz ženských reprodukčných orgánov - a ja chcela následne po ťažkej onko-gynekologickej operácii vo svojom živote niečo zmeniť, aby sa mi tahle choroba už nevracala. Vďaka týmto knihám som začala na sebe pracovať a žiť jednoducho inak ako predtým a verím, že úspešne :-) Preto ďakujem vám aj autorom, že ste mi dodali silu a vieru do ďalšieho života.

2015-03-09 08:35:37

Ďakujem za knihu Sám sebe doktorom. Aj keď pracujem v zdravotníctve, kniha je veľmi dobrým sprievodcom a hlavne radcom. Viac budem načúvať svojmu telu.

2014-03-31 08:59:52

Objednané prípravky - Indikátorové pH papieriky (5,0-9,0) , Sám sebe doktorom , Bio RABANON a PM žlčníkové elixír sú veľmi účinné. Indikátorové papieriky sú funkčné a ukazujú výsledok správne. Kniha Sám sebe doktorom je veľmi dobre čitateľná. Bio RABANON je úplným trhákom na trhu. Chuť RABANON je horká a nepríjemná. Musím každú dávku riediť vodou a citrónovou šťavou, ale účinky sú veľmi vynikajúce a som nadmieru spokojný. Určite objednám znova. Bol som Prekyslenie. Veľmi ma trápila dna, črevné problémy - hnačky a tesne pred objednaním produktov som mal žlčníkový zápal a žlčníkovú koliku a nájdené kamene. Počas prvých 4 dní sa mi pH moču začalo porovnávať a nameral som 6,00. Pred tým som bol niekde okolo 5, čo je veľmi kritické. Pri užívaní RABANON som sa dostal na 7,5 a držím sa medzi 6-7,5. Čo je veľmi dobré na to, že nedržím nijako prísnu žlčníkovú diétu vďaka tým kameňom. Bolesti žlčníka a všetky problémy okolo žlčníka ustali. Môžem jesť takmer čokoľvek a už ma to nerobí problémy. A to, že som zhrešil aj na hranolčekoch, masu a tatarce a absolútne sa nič nedialo. Sa dnou už žiadne problémy nemám, pretože vďaka RABANON samozrejme nie som Prekyslenie. A hnačky, ktoré ma tak strašne dlho trápili? Mám ešte len druhú očistnú kúru s RABANON (po druhej 2x balenie), ale nastalo výrazné až extrémna zlepšenie. Kedysi som musel veľmi obmedziť spoločenské aktivity a výlety, pretože hnačkami ma trápili snáď všade a niekoľkokrát denne. Zrovna, keď užívam, RABANON, tak hnačky nie sú žiadne. Všetko bez problémov. Môžem robiť čokoľvek, jet kamkoľvek. Stolice pevná a min. 1x denne. Po ukončení užívania RABANON tiež stolice pevná a max. 3 denne. Som veľmi, veľmi spokojný. Určite odporúčam všetkým, ktorí majú podobné problémy. Bio RABANON má silné detoxikačné účinky. Preto v prvom týždni užívania sa môžu u vás prejavovať nezvyklosti typu veľmi časté chodenie na wc, potenie, mierna únava. Ale vydržte, výsledok stojí za to! Na to dám ruku do ohňa! Vďaka tiež patrí lekárske poradni a pánovi doktorovi šachu, ktorý mi poradil, ako na moje zdravotné problémy. Žlčníkový elixír je tiež veľmi účinný prípravok. Užívam ho spolu s Bio RABANON na žlčníkové kamene, keď som prekonal zápal žlčníka a žlčníkovú koliku. Veľmi podporuje trávenie. V začiatkoch užívania ma občas bolelo v oblasti žlčníka. Stačilo si vziať aj jednu kapsulu elixíru a bolesti ustúpili. Spolu s RABANON beriem elixír 2x denne po jednej tobolke vždy na lačno pred jedlom a problémy už žiadne nemám. Elixír budem brať už ako prevenciu po celý rok. Vrelo odporúčam pre ľudí, ktorí majú podobné problémy so žlčníkom ako ja.

2013-12-18 08:41:01

Obe zakúpené knižky Preč s kyslosťou a Sám sebe doktorom mne pomohli v orientácii čo jesť a nejesť, s čím, kedy a prečo. Sú veľmi užitočné, za pár korún človek sám odstráni rad ťažkostí, radami sa dá riadiť po celý život. Veľmi si oboch kníh cením.

2013-05-06 14:50:45

Sám sebe doktorom je dobrá kniha, ale na používané metódy musí byť čas a odvaha :)

2013-03-29 11:05:32

Knižka Sám sebe doktorom je veľmi zaujímavá kniha, ktorú by si mněl prečítať každý, koho aspoň trochu zaujíma jeho zdravie.

2013-03-15 12:27:49

Áno, kniha Sám sebe doktorom pre mňa bola prínosom a tak som rada, že som ju vo vašom obchode našla.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý deň, kniha Sám sebe doktorom, ktorú som zakúpil na mňa pôsobí kladne a môžem ju len odporučiť. Vyskúšal som osobne niektoré popísanej metódy zdravej stravy (delená strava) a funguje veľmi dobre. Cca za 2 mesiace som schudol o 13 kg a cítim sa lepšie.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý deň, zakúpila som si knihy na tému, ktoré ma zaujíma ( Sám sebe doktorom , Preč s kyslosťou ) a sú aj dobrým vodítkom, ako na to. Hlavne sa mi išlo o prekyslenie organizmu a kniha mi celkom zrozumiteľne všetko vysvetlila.