Knihy Súvislosti (Ing. Zdeňka Jordánová)

2014-09-22 09:06:36

S knihami Cesta stáročiami , Spratek aneb "Bude to podľa mňa" , Súvislosti , Poznaj svoj cieľ , Ja riadim , Moje peniaze a Láska som veľmi spokojná. Niektoré knihy som darovala práve pre obohatenie a vlastné náhľad do samého seba. Autorka výstižne opisuje, na čo sme už treba sami prišli, a potrebujeme to len pripomenúť, dáva veci do logických súvislostí. Jej knihy by mal mať v knižnici každý.

2014-02-04 09:38:14

Všetky zakúpené knihy - Spratek aneb "Bude to podľa mňa" , Muž alebo žena? , Súvislosti , Moje peniaze , Láska a Tvoje dieťa ako šanca pre teba som prečítala a som nadšená. Kto hľadá odpovede a súvislosti, kto sa nechce vyhovárať na nepriazeň osudu, kto si chce život užívať a nie ho len prežívať, tak pre toho sú tieto knihy. Mal by si ich prečítať každý, ale bohužiaľ nie každý je schopný priznať, že je niečo zle s ním a nie s ostatnými. Ja knihy prečítala jedným dychom a sú obrovskou výzvou sa niekam posunúť, pre všetky !!!

2013-09-16 10:09:02

Knihy od Zdenky Jordanov sú nádheré a mal by si ich prečítať každý. Mne osobne dali veľa. A ako sama autorka píše, po prečítaní knižiek už nikdy človek nezostane rovnaký :) vysvetlila a ospravedlnilo mi to plno vecí, ktoré sa dejú okolo nás a verím, že v živote sa nedejú veci náhodou. Všetko má svoj zmysel. S nákupom u vás som bola veľmi spokojná.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý deň, ďakujem za otázku, knihy, ktoré som si od Vás kúpila mňa urobili veľkú radosť, mala som predstavu, čo si kupujem, ale predčilo to moje očakávania. Knihy Kontext , Poznaj svoj ​​cieľ , Ja riadim mi obohatili život, veľa vecí som si uvedomila. Myslím, že vďaka nim žijem intenzívnejšie, lepšie. Snažím sa byť každým dňom lepším človekom a mať taký aj svoj život. Z týchto cenných pokladov som získala hŕbu inšpirácie, chuti, sily, lásky ... získala som sama seba, veľa sa mi zmenil život, žijem proste krásne: o))). A môj vnútorný pokoj má vplyv na okolie, takže to pomáha nielen mňa, ale všetkým okolo. Ďakujem.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý deň, ďakujem za Váš e-mail. Všetky knižky od Zdenky Jordanov, ktoré som si u Vás objednala ( Kontext , Ja riadim , Poznaj svoj ​​cieľ ) sú veľmi zaujímavé, krásne, poučné. Všetkým je môžem len a len ODPORUČIT: o)

2012-10-30 00:00:00

Knihy Ja riadim , Láska , Moje peniaze , Muž alebo žena? , Súvislosti a Cesta stáročiami sú veľmi dobré, môžem ich všetkým vrelo odporučiť. Som veľmi spokojná.