MiraTes Test na zistenie krvnej skupiny 1 ks

2016-10-12 14:55:20

Krvný test splnil účel. S výrobkom som bola spokojná. Človek musí byť len veľa opatný, pretože má len jeden pokus. Za tie peniaze by tam mohli byť skúšobné papieriky a ihly dve.

2016-08-22 09:09:54

So zakúpeným testom krvnej skupiny som bola maximálne spokojná. Je jednoduchý, návod je zrozumiteľný a výsledok bol úplne jednoznačný, nemala som problém s interpretáciou výsledku. Je pravda, že krvnú skupinu by určila akákoľvek transfúznej stanice, ale s vaším testom je to zábavné dobrodružstvo - najmä keď som sama nebola "darca" krvi a mohla som bezbolestne žmýkať vlastnú sestru :-) Váš produkt môžem jedine odporučiť.

2016-04-15 12:40:15

Test na zistenie krvnej skupiny bol použitý a plne splnil očakávania. Je rýchly a prehľadný. S výrobkom sme spokojní a všetkým, ktorí si chcú zistiť, alebo overiť krvnú skupinu, ho odporúčam.

2016-01-26 10:30:30

S testom na určenie krvnej skupiny som bola spokojná, bolo to rýchle, jednoduché. Môžem len odporučiť.

2015-03-16 08:48:59

S testom na zistenie krvnej skupiny som bola veľmi spokojná. Jeho použitie je jednoduché a výsledok máte takmer okamžite.

2014-09-17 09:58:41

So zakúpeným výrobkom Test na zistenie krvnej skupiny som bol spokojný. Podrobný návod v češtine mi poskytol dostatok informácií na to, ako výrobok použiť. Samotné testovanie bolo jednoduché, počas relatívne krátkej chvíle som sa dozvedel, akú mám krvnú skupinu aj RH faktor. Určite by som tento výrobok odporučil potencionálnym záujemcom o zistenie krvnej skupiny.

2014-08-19 14:50:55

Áno, s testom na zistenie krvnej skupiny som bola spokojná. Test bol rýchly a presný.

2014-08-08 08:06:30

Test na zistenie krvnej skupiny mi vyšiel krásne. Výsledok sa dal v pohode jednoznačne odpočítať. Návod odporúčam študovať viackrát, je to trochu zložitejšie. Ak sa vám ako mne nechce chodiť k doktorovi, tak jednoznačne odporúčam.

2014-01-15 09:10:46

Tak zo začiatku by som vám chcela povedať, že test bol v úrovni, v akej som čakala :) Keby som mala známkovať (1 - najlepšie, 5 - najhorší), dala by som známku 2. S produktom som bola vcelku spokojná. Akurát ma ešte dva dni po tomto teste bolel prst, z ktorého som odoberala krv (zrejme má chyba) :) Test mi vyšiel tak, ako som čakala. Určite by som tento produkt odporučila všetkým, ktorí sa chcú uistiť vo svojej krvnej skupine, a nechcú vedieť žiadne veľké podrobnosti :) A tiež by som vám tým chcela poďakovať, za možnosť urobiť si test na krvnú skupinu doma. :)

2013-09-02 09:10:04

Test na zistenie krvnej skupiny je jednoduchý a snáď aj presný. Bez väčších problémov sme zistili krvnú skupinu.