Doprava ZDARMA od 75,00 € | 2 mesiace na vrátenieZákaznícky servis[email protected]|+421 220 512 509
0
0

Z-BOX

Koľko produktov môžem vložiť do košíka, aby bolo možné vybrať ZBOX?

V prípade ZBOXu je možné vložiť tri produkty do objednávky, aby bolo možné použiť dopravu ZBOX v košíku.

Čo je Z-Box pri zásielkovni?

Z-BOX je samoobslužné výdajné miesto Zásielkovne. Zásielku si zákazník vyzdvihne, keď má čas a cena doručenia je rovnaká ako na kamennom výdajnom mieste.

Kde a ako môžem zásielku vyzdvihnúť?

Takmer všetky Z-BOXy sú k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni!

Zákazník objedná v e-shope, ktorý doručuje so Zásielkovňou, ako výdajné miesto doručenia tovaru zvolí daný Z-BOX. Až mu do neho zásielka dorazí, dostane informačný email a SMS. Pri Z-BOXe si vo svojom telefóne zapnete Bluetooth, polohové služby (GPS) a otvorte aplikáciu Zásielkovňa. Potom sa schránka so zásielkou sama otvorí. Aplikácia Zásielkovňa je naprogramovaná tak, že užívateľovi ukazuje na displeji veľmi jednoduché pokyny krok po kroku. Celý výdaj zásielky tak trvá ani nie 10 sekúnd. Zásielku je potrebné mať zaplatenú dopredu!

Čo keď je Z-BOX plný ?

Zásielkovňa uvádza, že kuriér sa pokúša dodať zásielku do Z-BOXu 3x, tj. 3dni po sebe. Po treťom neúspešnom pokuse zásielku zavezie v ten istý deň na najbližšie výdajné miesto Zásielkovne. Zákazník dostane SMS s inštrukciami. Rovnako je doručená na najbližšie výdajné miesto zásielka, ktorá sa do Z-BOXu nezmestí. Informáciu o dostupnosti konkréteho Z-BOXu zdieľa s napojeným e-shopom. Avšak k fyzickému doručovaniu dochádza s oneskorením 1 i viac dní, kedy sa kapacita mení.

Zásielka čaká na vyzdvihnutie 3 dni.

Môžem si predĺžiť uloženie zásielky v Z-BOXe?

Štandardná úložná doba zásielok v Z-BOXe sú 3 dni s možnosťou predĺženia o ďalšie 2 dni. Predĺžiť úložnú dobu je možné teda o max. 2 dni. U Z-BOXu je úložná doba obmedzená. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná doba a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.